dimecres, 19 de maig del 2010

Quan jo vivia en el país de les meravelles



Quan jo vivia en el país de les meravelles, hi havia molts animals que parlaven i el sombrerer que estava boig. Un dia, la reina blanca em va demanar matar al drac Gavaliano perquè era un perill pels animals.

Havien d'obeir a la reina Roja perquè si no ens tallaria el cap. Anàvem a prendre el te amb la llebre i la rateta. Durant la nit, estava amb el sombrerer parlant sobre el que havia passat en el país de les meravelles.

Els avantages que tenia eren que el sombrerer i els altres animals que parlaven em van ajudar a arribar al castell de la reina Blanca. I els inconveients que tenia eren que em va demanar la reina Blanca matar al drac Gavaliano, perquè si no la reina Roja em tallaria el cap. La reina Blanca em va ajudar.

Me'n vaig anar perquè la reina Roja estava molt furiosa perquè havia matat a Gavaliano, el drac, i la reina Blanca va ser la reina del país de les meravelles .

Ester Mariyanova 1r ESO C