dimecres, 19 de maig del 2010

QUAN JO VIVIA: EN EL MÓN DE BEN 10

Quan jo vivia en el món de Ben 10, hi havia molts monstres de tots els tipus i quasi tots els amics de Ben tenien poders. Teníem tots súper poders i jo era el més fort i hi havia cotxes amb armadura de llanterners i ànima dels llanterners. Anàvem am cotxes o volant. Durant la nit usàvem l´ornitriz (un rellotge amb poders).

Els avantatges que tenia eren que tenien l`ornitriz i que podíem convertir-nos en molts superherois a quatre braços. l els inconvenients que tenia eren que l`ormitriz només funciona una estona.

Em vaig quedar allí perquè era molt divertit.

ARQUIMEDES FRIAS DIAZ 1D

1 comentari:

Anònim ha dit...

me gusta el sitio el que as elegido para vivir, no como romario porque el es latino ya se cree que vive en la ciudad de San Andreas.Loko me caes bien.